Weer een weekje bezigheidstherapie acher de rug!
Lossen in Temse.
Maandag begonnen aan een rit naar Hannover en Sottrum. Me mooi op tijd aangemeld voor het lossen van 35 rollen tapijt. Maar na 19 rollen stokte het lossen. De andere 16 waren verkeerd in de trailer geladen, deze moesten in Sottrum omgeladen worden. Dat zou eventjes gaan duren. Dinsdagmorgen de 16 rollen gelost in Hannover. Toen deze gelost waren, kon ik richting NL rijden. Blijkbaar werd er geen retourvracht gevonden, want ik kon leeg naar Gnm komen. De lege trailer geruild voor een volle trailer die ik eerst nog op moest halen bij de opdrachtgever. Na het aankoppelen de papieren gehaald bij de planning. Daarna de pauzestaffel volgemaakt. Toen dit gelukt was op naar België. Bij Joost gestaan voor de nacht. Woensdagmorgen om 6:00 uur reed ik de parking in Meer weer af. Om 7:30 uur aangekomen in Temse, maar er werd pas om 8:00 uur begonnen met lossen in Temse. Hier moest ook bijgeladen worden. Na 1:15 uur reed ik richting Kruishoutem om te lossen. Daarna op naar Deerlijk om te laden voor Avelgem. Daar werd de trailer vol gereden met 21 ton rollen vinyl. Me om 13:00 uur in Avelgem aangemeld en de trailer afgekoppeld tegen het dock. Toen een lege aangekoppeld, deze moest 500 mtr verderop omgekoppeld worden. Eerst moest ik daar een volle trailer voor het dock wegzetten en daarna de lege trailer daar plaatsen. Met de volle trailer kon ik naar Kruishoutem voor de papieren, maar er kwam nog even een klusje tussendoor. Ik moest solo naar Wielsbeke, daar een trailer aangekoppeld. Deze trailer moest worden afgezet worden bij een opdrachtgever in Kruishoutem. Toen weer terug naar Verhoek-Europe 500 meter verderop en de trailer uit Avelgem weer aangekoppeld. Daarna eerst even de pauzestaffel bijgewerkt. Toen nog ff de uren vol gereden richting Nederweert. Donderdagmorgen om 7:30 uur stond ik tegen het dock in Nederweert. Nog geen uur later reed ik richting Utrecht. Hier de rest van de lading gelost, hierna kon ik richting Krommenie om rond 12.00 uur te koppelen. Bij aankomst bleek dat de trailer pas rond 13:45 uur gereed zou zijn. Er zat dus niks anders op dan wachten. Om 13:45 uur was de trailer klaar en mocht ik naar binnen rijden. Toen ik mij ging aanmelden was er net een wisseling van de wacht. Dus dit kostte weer 20 min extra tijd. Ook moest ik wachten tot dock 6 vrijkwam. Alles bij elkaar reed ik hier pas om 14:45 uur vandaan. De aangekoppelde trailer moest worden afgezet in Gnm. Rond 17:30 uur deze afgekoppeld en maar ff gevraagd of mijn rit voor de volgende dag al geladen was.
Het is geen sc Heerenveen, ik moet het doen met PEC zwolle!🤣
Dit was gelukkig het geval, dus de uren nog even vol gereden. Bij Frans op den Bult mijn nachtrust gemaakt. Na mijn nachtrust weer begonnen met m'n rit naar Rietberg. Me om 8:45 uur aangemeld, om 12:30 was de trailer pas leeg. De lege trailer op de parking gezet en de koppel trailer voor Castrop aangekoppeld. Helaas was deze nog niet klaar, dus de tacho maar weer op de hamertjes gezet. Een dik uur later was de trailer geladen, dus de deurtjes dicht en op naar de volgende. 5 min later stond ik bij het volgende laadadres tegen het dock. Hier ging het lekker lekker snel, 20 min later reed ik hier weer vandaan. Bij aankomst in Castrop de trailer op de parking gezet en meteen een lege trailer/container aangekoppeld. Met deze trailer moest ik koppelen in Aalten. Om 17:15 arriveerde ik in Aalten, hier de lege trailer omgekoppeld. De volle trailer was geladen met groupage, deze was bestemd voor Gnm. Bij de Barrière in Beek even pauze gemaakt, daarna op naar het weekend. Na aankomst in Gnm de trailer aangemeld en op de losplaats gezet. Met nog 5 min over van mijn 15 uur diensttijd kon ik aan het weekend beginnen. Volgende week een weekje TvT, dus maandag gaat mijn blauwe vriend met een ander op stap. Nu maar hopen dat hij niet verliefd wordt op haar.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten