Boerennachten ten overvloede deze week
Maandag om 5:15 uur de kaart weer in de tacho gedrukt. Toen eerst maar even wat brandstof getankt, hierna op zoek naar m'n trailer. Toen deze er achter hing op naar France. Deze dag alleen een rijdag, want er kon dinsdag pas gelost worden. Zonder veel problemen Antwerpen en Parijs voorbij gekomen. Omdat ik had gehoord dat er bij het losadres niet meer geparkeerd mag worden voor de nacht, maar besloten om bij de Centre Routier Réau te overnachten. Na een lange nacht om 4:30 uur weer met den arbeid begonnen. Mooi op tijd aangemeld bij het losadres en nadat de temperatuur was opgenomen mocht ik naar binnen. Aangemeld bij deur 74, na 5 min mocht ik naar deur 66 om te lossen. Na 1,5 uur reed ik de drukte op de N104 in. Echt veel vertraging liep ik niet op. Ik had de vorige dag al doorgekregen dat ik richting Lille mocht rijden. De info zou wel volgen. Ik mocht gaan laden in Baisieux en na het laden mocht ik naar Verhoek in Kruishoutem. Hier de trailer aangemeld en afgekoppeld op de parking. Toen ff gevraagd wat het vervolg was. Dit was solo naar Aartselaar om daar een lege trailer op te halen. Tot aan Antwerpen opgereden met collega Arjen. Hij was onderweg naar Verhoek in Rietz. Net na de Kennedytunnel hebben wij weer afscheid genomen. Via de A12 en de B177 naar het koppel adres gereden. Hier de trailer aangekoppeld, na een visuele inspectie op naar Joost in Meer. Hier m'n 2è boerennacht van deze week genomen, want ik kon pas woensdagmorgen laden in Goirle. Om 7:45 uur in Goirle aangemeld om te laden. Na enig puzzelwerk, toch nog ruimte overgehouden voor het volgende laadadres.Na 2,5 uur was ik geladen, toen op weg naar Waalwijk.
Lekker binnen puzzelen in Goirle
In Waalwijk de trailer vol laten gooien, de berekening klopte precies. De laatste rollen even een extra drukker geven, zodat de deuren goed konden worden gesloten. Met de volle trailer nu richting Vollenhove. Hier net na 15:00 uur de trailer aangemeld. De trailer op de losplaats afgekoppeld, toen solo naar Gnm. In Gnm mij aangemeld bij de planning voor het vervolg. Dit werd in Gnm laden en aansluitend lossen in Zwolle. Dus op naar het laadadres eventjes verder op het industrieterrein. Na aankomst was 45 min later de trailer alweer vol, toen als een speer naar Zwolle. Na aanmelding werd mij een electrieke pompwagen in handen geduwd. Hiermee zelf ff de trailer leeg getrokken. Na een uurtje stoeien met de pompwagen had ik alle pallets op de bestemde plaatsen gezet. Toen eerst ff de pauzestaffel volgemaakt, voor ik weer naar Gnm ging. Daar de trailer weer in de rij gezet en daarna de trailer voor DK aangekoppeld. Toen maar op nachtrust. Na mijn verplichte 9 uur nachtrust vertrokken naar Ikast. Zonder veel oponthoud bij Hamburg om 15:30 uur aangekomen in Ikast. Hier de trailer voor het dock afgekoppeld. De lege die hier stond aangekoppeld, toen een bericht naar de planning gestuurd. Na een poosje kwam er een bericht terug, ik kon de trailer weer afkoppelen. Er zou een lege tautliner mijn kant op komen. Met deze trailer kon ik gaan laden in Herning. Alleen was nog niet bekend hoe laat die trailer zou arriveren in Ikast. Maar gemeld bij de planning, dat de trailer in Herning moest worden afgeleverd. Toen maar naar het laadadres gereden, dit is een betere plek om 's nachts te staan. Vrijdagmorgen om 6:15 uur een bericht naar de planning gestuurd, zodat ze dit bericht gelijk zagen als ze wakker werden. Het bericht was de vraag wanneer m'n trailer zou worden gebracht. Door een miscommunicatie stond die in Ikast. Dus eerst maar de trailer halen in Ikast. Bij aankomst daar kreeg ik als verrassing ook nog een kooiaap mee. Na het aankoppelen weer terug naar Herning, waar het inmiddels erg druk was. Maar al redelijk snel stond ik tegen het dock om te laden, 1,5 uur later reed ik richting Verhoek in Sottrum. Omdat de Elbetunnel was afgesloten werden wij omgeleid via de B205 richting Bad Segeberg. Rond 16:00 uur in Sottrum mij aangemeld en aangedockt. Na 1,5 uur was ik weer gelost en geladen. Nu op naar Gnm maar door de miscommunicatie ging ik het helaas niet meer halen met mijn rijtijd. Dus onderweg maar ergens mijn bivak opgeslagen. Zaterdagmorgen het laatste stukje richting het weekend vol gereden. Maandag mag ik rond 8:30 weer aantreden voor een verse werkweek.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten