Een bijna perfecte week
Drukte in Gram (DK)
Na een weekje vrij, maandag eerst ff met mijzelf naar de garage. Even een check en ik kan weer 5 jaar mee. Toen op naar Gnm, hier mijn voorraad voor deze week in de auto gegooid. Daarna op zoek naar m'n trailer. Nadat deze was aangekoppeld even de planning gegroet. Nu op naar Rietz. Samen opgereden met collega Dennis die ook die kant op moest. Op Lauenau even de pauzestaffel op de kaart gezet. Net na 7 rijuren de trailer aangemeld in Rietz. Hierna de trailer voor het dock afgekoppeld, toen op zoek naar een trailer met binnenbak. Gelukkig was hier keuze genoeg op de parking. Toen deze er achter hing, de klok op nachtrust gezet. Dinsdagmorgen om 7:00 uur maar weer eens begonnen. Nu op naar Salzwedel waar ik een boeking had voor 12:45 uur. Maar volgens de planning kon ik waarschijnlijk ook wel vroeger laden. Om 10:10 uur aangemeld bij het laadadres en de planning had gelijk: ik kon meteen laden. Een uur voor ik officieel moest laden, reed ik het terrein af. Door de vele vertragingen maar besloten binnendoor te rijden. Dus via Wittingen en Celle naar Hannover gereden. Onderweg de pauzestaffel volgemaakt. Omdat ik het losadres tocht niet kon halen, m'n nachtrust gemaakt in Deurningen. De volgende dag om 5:30 uur weer begonnen. Na 2,5 uur rijden aangemeld in Meerkerk. Na 1,5 uur lossen kon ik de deuren weer dicht maken. Inmiddels was het vervolg ook al bekend, op naar Gnm waar eentje voor mij klaar stond voor DK. Na het aankoppelen het eerste gedeelte van de pauzestaffel op de kaart gezet. Hierna via de B213 richting Odense gereden. Op Sittensen m'n nachtrust gemaakt. Helaas was het restaurant gesloten. Dit blijkt ook nog wel een paar maanden te gaan duren. Ze zijn flink aan het verbouwen daar. Dus maar een broodje gehaald bij de onderzeeër (Subway), nou en dat hoeft voor mij ook nooit weer. Het smaakte nergens naar en een onvriendelijk en arrogant persoon die de broodjes klaar maakte.
Omdat er vroeg gelost moest worden, donderdagmorgen teringvroeg weer begonnen te rijden. Mooi om 8:00 uur aangemeld op het losadres waar gelijk werd beginnen met lossen. Na 2 uur lossen kon ik weer vertrekken. Van de planning hoorde ik dat ik kon gaan laden in Ikast. Er moest hier geladen worden voor de UK. Dit moest een volle vracht zijn. Er moest geladen worden met de binnenbak in het midden. Bij aankomst bleek het maar 2 slag tapijt te zijn, dus nog ruimte om ergens bij te laden. Dit was snel genoeg gevonden door de heren in Gnm. Ik mocht voor vrijdag gaan laden in Middelfart en Gram. Dus op naar dee eerste, met een beetje geluk ging dat deze dag nog lukken. Om 15:30 uur aangemeld in Middelfart en 10 min later lagen de goederen in de trailer. Dit scheelde vrijdag weer 2 uur, omdat ik nu ook nog in Gram kon aankomen. Vrijdagmorgen om 7:00 uur aangemeld, toen kreeg ik te horen dat de spullen nog niet klaar waren. Ik moest mij om 8:00 uur maar weer melden. Maar ook om 8:00 uur was de lading nog niet klaar,; ook was het niet bekend hoe lang het ging duren. Daar ging dus m'n voordeel, vroeg thuis zijn zat er ook niet meer in. 45 min later kon ik gaan laden en na een tijdje kreeg ik het bericht dat het klaar was. Dus naar binnen om een krabbeltje te zetten. Toen bleek dat er maar 10 rollen in lagen. Toen ik aangaf dat dit niet kon kloppen, ging de heftruckchauffeur naar het kantoor om dit te checken. En idd er moesten nog meer in zei hij. Om 10:30 uur kreeg ik weer te horen dat het laden klaar was. Nu lagen er 11 rollen in en dit was echt alles volgens hen. Dus kon ik op weg naar Gnm, alleen in Sottrum nog ff een gedeelte lossen. Daar rond 16:15 uur de trailer tegen het dock aan gezet, na 45 min kon ik richting het weekend rijden. In Haselünne even de pauzestaffel volgemaakt, hierna de reis weer vervolgd naar Gnm. Bij aankomst hier de tanken gevuld en de trailer aangemeld. En zo reed ik net na 22:30 uur richting Harns. Maandag vertrekken richting Frankrijk.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten